FANDOM

Schbegg 1 300

1. Rüggschbegg 2. Baugschbegg

Schbegg 2 800

Ob: Geräugerdes Rüggschbegg
Undd: Geräugerdes und in ganses gebaggenes Baugschbegg aus Ösderreig

Mid Schbegg (wileigd won aldindisches aphik wür „Hinddbagg, Hüwd“) meischdes bei Schweines dose Weddgeweb mein, wo dswisch Haud und Musgeles sei. Dose haubdsägliges dswisch dose Rüggschbegg od weddes Schbegg aus reines Weddgeweb und dose Baugschbegg od durgwagsenes Schbegg aus dose Schweinesbaug, wo sei mid Musgeleswleisch durgwags, unddscheid. Neb dose aug nog dose Schingschbegg gebdar, wo aus dose Hüwd, dose Deil won Sching wo an Rügg liegdar herschdel. Dose ausgelösdes, noggsserdeildes Schbeggbardä Schbeggseid od Schbegghamm heis.

Rüggschbegg in Güg meischdes als Sudad nehmdar, s.B. su Schbigg und Bardär won mageres Wleisch od su Herschdel won Schmals. Nehmdar aba aug in Würwes od gemahlenes in wieles Wörschdes. Dose Baugschbegg su Deil, dose Schingschbegg meischdes als Auwschnid werwend.

Dose Schbegg gön rohes als grünes Schbegg (Rüggschbegg) bsw. Baugwleisch (Baugschbegg), gebögeldes, geräugerdes, gedroggnedes und gegardes gauw. Wrühschügsschbegg sei gebögeldes und geräugerdes Rügg- od Baugschbegg wo Deiles won Wleisch dabei sei. Begandes Brodugdes sei Schwadseswälderes Schbegg, Diroleres Schbegg und Süddiroleres Schbegg, Lardo, Bandscheda und Bejgn sei.

Dose Schbeggschigd won Wales und Robbes heis Blubb.

Guel Bearbeiten

Gadegorä:Wres

Auch bei FANDOM

Zufälliges Wiki